Dzień dobry,
docierają do mnie sygnały że niektórzy uczniowie mają problemy z zalogowaniem się do dziennika elektronicznego, może to być spowodowane ostatnią dużą aktualizacją w dzienniku elektronicznym przeprowadzoną przez firmę Vulcan, Zalecenia firmy VULCAN:
Jeśli podczas logowania wyświetli się komunikat „Wystąpił nieoczekiwany błąd”, prosimy o usunięcie numeru, który znajduje się na końcu adresu dziennika wpisywanego do paska przeglądarki.
Jeśli dalej będą występowały problemy z zalogowaniem się, prosimy usunąć w przeglądarce pliki tymczasowe cookies i dane przeglądania z ostatnich 7 dni (skrót klawiszowy CTRL+SHIFT+DELETE). Następnie konieczne jest zamknięcie przeglądarki i ponowne jej uruchomienie. Po wykonaniu tych czynności prosimy o zalogowanie się do UONET+. - gdyby to nie pomagało to proszę o informację do wychowawców.