logotyp
  • Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych
  • ZSEiI


  • AKTUALNOŚCI
  • PLAN LEKCJI
  • E-DZIENNIK
  • Menu
  • Strona główna
  • Шкільна інформація
  • Plan lekcji
  • E-Dziennik
  • Aktualności
  • Galeria
  • Kontakt
  • Życie szkoły
  • Kantyna
  • Kanał Youtube
  • Organizacja roku
  • Katalog online biblioteki
  • Koła zainteresowań
  • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
  • Rekrutacja
  • Kryteria rekrutacji
  • Kierunki kształcenia
  • ELEKTRONIK – Ale wybór!
  • Dni otwarte
  • MasterBIT
  • KONKURS „JA I MOJA SZKOŁA”
  • ECO-ELEKTRO
  • Projekty i wycieczki
  • Rajd Elektronika
  • Erasmus
  • Projekty unijne
  • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Certyfikaty
  • INTERMEDIA
  • Prawo szkolne i egzaminy
  • Podręczniki
  • Statut i regulaminy
  • Egzaminy maturalne i zawodowe
  • Praktyka zawodowa
  • Ewaluacja
  • Sukcesy i współprace
  • Stypendyści
  • Osiągnięcia indywidualne
  • Zdawalność egzaminów
  • Współpraca ze środowiskiem lokalnym
  • Wskaźnik EWD
  • Kadra
  • Dyrekcja
  • Nauczyciele
  • Samorząd uczniowski
  • Rada rodziców
  • Stowarzyszenia
  • Inne
  • Pracownicy/Emeryci
  • BIP
  • Deklaracja dostępność
  • Fundusze europejskie EFS
  • Klauzula informacyjna

Menu

Projekty współpracy międzynarodowej

Szkolenia zawodowe we Włoszech 2025-2026

Projekt Edukacja szkolna 2024-2025

Szkolenia zawodowe w Hiszpanii 2024-2025

Projekt „Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela” 2023-2024

Staże zawodowe w Hiszpanii 2023-2024

Projekt "Our future is up to us"

Staże zagraniczne w Hiszpanii 2022-2023

Projekt "Nowa szkoła" 2022-2023

Projekt "Różnorodność kulturowa siłą Europy" 2020-2022

Projekt "Nowe umiejętności" program Erasmus+ 2017-2019

Projekt "Friendship Days" 2019-2022

Projekt "Nauczyciel - mentor i coach" program Erasmus+ 2017-2018

Projekt "Staże zagraniczne w Austrii - czas na dobry start" 2019-2022

"A kogo to... nas tak" program POWER 2015-2017

Projekt "Ty nad poziomy" program Leonardo da Vinci 2012-2014

Projekt "Otwórz się na nowy wymiar" program Erasmus+ 2015-2017

Staże zagraniczne w Hiszpanii 2021-2022

Projekt „Budujemy mosty - oni są tego warci!" 2019-2021

Projekt „Staże zagraniczne – drogą do kariery zawodowej" projekt Erasmus+ 2019-2021

Projekt Edukacja szkolna 2024-2025

 

 

Projekt numer 2024-1-PL01-KA121-SCH-000204498 realizowany jest ramach akredytacji SCH programu Erasmus+ w sektorze Edukacja szkolna.

W ramach projektu odbyły się następujące działania:

1. Szkolenie „Zapobieganie wypaleniu zawodowemu i poprawa dobrostanu nauczyciela” – 9 nauczycieli wzięło udział w szkoleniu w Faro (Portugalia)

2. Szkolenie „Tworzenie strategii cyfrowej szkoły” – 8 nauczycieli wzięło udział w szkoleniu w Figueira da Foz (Portugalia)

3. Job shadowing (obserwacja pracy) – 2 nauczycieli odbyło wizytę w zespole szkół zawodowych w Faro (Portugalia) i dwóch w Nei Pori (Grecja).

Cele szkolenia nr 1:

- wyposażenie nauczycieli w wiedzę na temat syndromu wypalenia zawodowego: jego przyczyn, objawów i faz,

- dostarczenie praktycznych narzędzi i technik radzenia sobie ze stresem i regulacji emocji,

- rozwój umiejętności wyznaczania zdrowych granic pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym oraz asertywnej komunikacji,

- zwiększenie kompetencji w zakresie budowania wspierających relacji w zespole nauczycielskim i wykorzystania sieci wsparcia,

- inspirowanie do projektowania i wdrażania indywidualnego planu dbania o swój dobrostan (self-care).

Cele szkolenia nr 2:

- wyposażenie uczestników w wiedzę niezbędną do zdiagnozowania aktualnego poziomu cyfryzacji szkoły (tzw. dojrzałości cyfrowej) we wszystkich kluczowych obszarach

- zdefiniowanie wspólnej, spójnej i realnej wizji cyfrowej transformacji szkoły, aligned with its misją i podstawą programową.

- opracowanie konkretnych i mierzalnych celów operacyjnych oraz planu działań na rzecz wdrożenia technologii w procesie dydaktycznym i organizacyjnym.

- integracja kwestii bezpieczeństwa cyfrowego, etyki oraz ochrony danych osobowych (RODO) jako fundamentów strategii cyfrowej.

- stworzenie ram ciągłego rozwoju kompetencji cyfrowych nauczycieli oraz modelu wsparcia techniczno-metodycznego.
Po szkoleniu została opracowana Strategia cyfrowa szkoły, dokument został zaakceptowany przez Radę Pedagogiczną i przyjęty do realizacji.

Uczestnicy szkoleń opracowali dokumenty, stanowiące rezultat projektu. Można je wykorzystać w codziennej pracy nauczyciela i wychowawcy.

Strategia cyfrowa szkoły 

Przewodnik wellbeing

Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.

© Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Sosnowcu