logotyp
  • Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych
  • ZSEiI Elektronik

  • AKTUALNOŚCI
  • PLAN LEKCJI
  • E-DZIENNIK
  • Menu
  • Strona główna
  • Шкільна інформація
  • Plan lekcji
  • E-Dziennik
  • Aktualności
  • Galeria
  • Kontakt
  • Procedury COVID-19
  • Życie szkoły
  • Kantyna
  • Kanał Youtube
  • Organizacja roku
  • Katalog online biblioteki
  • Koła zainteresowań
  • Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
  • Rekrutacja
  • Kryteria rekrutacji
  • Kierunki kształcenia
  • ELEKTRONIK – Ale wybór!
  • Dni otwarte
  • MasterBIT
  • KONKURS „JA I MOJA SZKOŁA”
  • ECO-ELEKTRO
  • Projekty i wycieczki
  • Rajd Elektronika
  • Erasmus
  • Projekty unijne
  • Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo
  • Certyfikaty
  • INTERMEDIA
  • Prawo szkolne i egzaminy
  • Podręczniki
  • Statut i regulaminy
  • Egzaminy maturalne i zawodowe
  • Praktyka zawodowa
  • Egzaminy poprawkowe
  • Ewaluacja
  • Sukcesy i współprace
  • Stypendyści
  • Osiągnięcia indywidualne
  • Zdawalność egzaminów
  • Współpraca ze środowiskiem lokalnym
  • Wskaźnik EWD
  • Kadra
  • Dyrekcja
  • Nauczyciele
  • Samorząd uczniowski
  • Rada rodziców
  • Stowarzyszenia
  • Inne
  • Pracownicy/Emeryci
  • BIP
  • Fundusze europejskie EFS
  • Moodle
  • Klauzula informacyjna

Menu

Projekty współpracy międzynarodowej

Szkolenia zawodowe w Hiszpanii 2024-2025

Projekt „Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela” 2023-2024

Staże zawodowe w Hiszpanii 2023-2024

Projekt "Our future is up to us"

Staże zagraniczne w Hiszpanii 2022-2023

Projekt "Nowa szkoła" 2022-2023

Projekt "Różnorodność kulturowa siłą Europy" 2020-2022

Projekt "Friendship Days" 2019-2022

Staże zagraniczne w Hiszpanii 2021-2022

Projekt "Staże zagraniczne w Austrii - czas na dobry start" 2019-2022

Projekt „Budujemy mosty - oni są tego warci!" 2019-2021

Projekt „Staże zagraniczne – drogą do kariery zawodowej" projekt Erasmus+ 2019-2021

Projekt "Nauczyciel - mentor i coach" program Erasmus+ 2017-2018

Projekt "Nowe umiejętności" program Erasmus+ 2017-2019

"A kogo to... nas tak" program POWER 2015-2017

Projekt "Ty nad poziomy" program Leonardo da Vinci 2012-2014

Projekt "Otwórz się na nowy wymiar" program Erasmus+ 2015-2017

Projekt "Złapany w sieć" program Comenius 2008-2010

Projekt "Cyberprzestrzeń - ostateczna granica" program Comenius 2011-2013

Projekt „Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela” 2023-2024

Projekt „Sztuczna inteligencja w pracy nauczyciela" numer 2023-1-PL01-KA121-SCH-00012428 realizowany jest ramach akredytacji SCH programu Erasmus+ w sektorze Edukacja szkolna.

Celem projektu było poszerzenie wiedzy i umiejętności na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w szkole, głównie w pracy nauczyciela oraz podniesienie kompetencji językowych w zakresie języka angeislkiego.

W szkoleniu zorganizowanym przez firmę Espai z Barcelony w Hiszpanii wzięło udział 8 nauczycieli, szkolenie językowe odbyło 3 nauczycieli w Montijo w Portugalii.

Uczestnicy projektu opracowali kilka dokumentów, stanowiących rezultat projektu. Można je wykorzystać w codziennej pracy nauczyciela i wychowawcy.

  1. Przewodnik po aplikacjach AI zawiera charakterystykę narzędzi przydatnych w pracy nauczyciela z podziałem na aplikacje do generowania tekstów i chatboty, tłumaczenia tekstów, generowania obrazów, generowania materiałów dydaktycznych, testów i zadań oraz generowania prezentacji i video
  2. Scenariusze lekcji z wykorzystaniem AI – poradnik zawiera kompletne scenariusze 12 lekcji: wychowawczych oraz przedmiotowych, w każdym z nich wskazano narzędzie użyte do przygotowania zajęć (linki), w tym tekstowe wprowadzenie do tematu, prezentacje, quizy, testy, filmy itp.
  3. AI – szanse i zagrożenia – opracowanie prezentujące historię rozwoju sztucznej inteligencji, prognozy dotyczące jej rozwoju, ryzyko związane z wykorzystaniem AI, kwestie przestrzegania prawa autorskiego oraz przykłady zasad i regulacji dotyczących wykorzystania AI.
  4. Poradnik promptowania – prezentuje najistotniejszy fragment pracy z AI, czyli tworzenie i formułowanie poleceń, pytań lub instrukcji, które przekazujemy modelom sztucznej inteligencji w celu uzyskania odpowiedzi lub rozwiązania konkretnego problemu (promptowanie)
  5. Poradnik ATS (Applicant Tracking System) – poradnik przeznaczony głownie dla uczniów i absolwentów, zawiera omówienie oprogramowania używanego przez firmy i organizacje do zarządzania procesem rekrutacji, wyjaśnia, jak przygotować cv pod konkretną ofertę pracy i aby ATS właściwie je odczytał
  6. Infografiki AI przygotowane przez uczniów klas maturalnych, plakaty prezentują zastosowanie AI w życiu codziennym, w nauce, rozrywce, medycynie itp.

 

Sfinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.
 

 

© Zespół Szkół Elektronicznych i Informatycznych w Sosnowcu